Hjem for en 50-lapp

Oppdal kommune tilbyr i samarbeid med Trøndelag fylkeskommune finansiering av drosjetransport på kveldstid i helger og utvalgte feriedager. Dette for å sørge for trygg transport av våre barn og unge på kveldstid.

Bestilling

Oppdal kommune har avtale med Kjør Taxi Oppdal om leveranse av drosjetjenester. For bestilling, ring 45 46 92 18 eller send e-post til maxitaxi@oppdal.com

Når kan du benytte "hjem for en 50-lapp"?

Fredag kveld/natt og lørdag kveld/natt fra kl 22:00 til 02:00 i tidspeiroden 1. September - 1. Juni.

I tillegg gjelder ordningen fra og med 2. juledag til og med nyttårsaften, samt skjærtorsdag.

Tilbudet gjelder turer innad i Oppdal kommune for aldersgruppen fra fylte 15 år til og med fylte 20 år.

Om ordningen

Prisen/egenandel er 50 kroner pr. person uavhengig av kjørelengde og antall personer.

Alle turer må bestilles før kl 20:00.

Bestillingen skal inneholde:

• hentested
    • tidspunkt
    • bostedsadresse
    • navn
    • fødselsdato
    • telefonnummer.

Dermed er det mulig å få kontakt dersom noe uforutsett skulle skje. Legitimasjon skal vises fram på forespørsel. Ved manglende oppmøte kan Oppdal kommune kreve refusjon fra bestiller.

Oppmøtested i sentrum utenom privat adresse er kulturhuset.

Fra arrangement i og utenfor sentrum er det et mål med samkjøring, dvs flest mulig passasjerer på hver tur.

Kontaktopplysninger

Kontaktperson Stilling Kontaktinfo
Sjur Vammervold Kulturkonsulent tlf: 90695579, e-post: sjur.vammervold@oppdal.kommune.no

Publisert: 17.03.2016