Plankontoret holder til på Berkåk i Rennebu og består av 8 medarbeidere med variert fagbakgrunn innen arealplanlegging, natur- og utmarksforvaltning, grøntanleggsforvaltning og GIS. Hos oss får du spennende og utviklende arbeidsoppgaver, samtidig som du kan bo landlig, men sentralt. I vår region har vi fantastiske fjellområder som innbyr til et mangfold av aktiviteter.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Universitets- eller høyskoleutdanning (minimum bachelorgrad), primært innen arealplanlegging eller landskapsarkitektur
- Relevant erfaring innen arealplanlegging
- Erfaring innen prosjektstyring
- Erfaring og kjennskap til GIS
- Løsningsorientert og god til å samarbeide
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Førerkort kl. B og disponere egen bil
Vi tilbyr
- 100 % fast stilling
- Varierte og utviklende arbeidsoppgaver
- Godt faglig og sosialt miljø
- Muligheter til å påvirke egen arbeidshverdag
- God lønn, pensjons- og forsikringsordning
Plankontoret er et interkommunalt samarbeid etter kommunelovens §27, mellom kommunene Oppdal, Rennebu, Rindal, Holtålen og Midtre Gauldal. Plankontoret ble etablert i 1977.
Søknad med CV sendes
Søknadsfrist: 26.01.2020
Søkerlisten kan bli offentliggjort jf. Offentleglova § 25.
Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten.
Kontaktperson:
Norunn Fossum, Daglig leder, tlf: 72428162, mobil: 95852920, norunn@plankontoret.net
Publisert: 08.01.2020
Sist endret: 08.01.2020 13.03