Stab- og støttetjenestene har ledig 80 % fast merkantil stilling, med oppstart juni 2020.
Enheten har tre stillinger og har følgende hovedansvar:
- Politisk sekretariat
- Post og arkiv
- Gjennomføring av valg
- Ansvar for kommunens saksbehandlingssystem
Arbeidsoppgaver
- Politisk sekretær med utsending av møteinnkallinger, møtesekretær og etterarbeid/avslutning av møteprotokoll. Rapportering politiske vedtak. Annonsering av møter
- Postføring både fysisk post, postmottak, elektroniske skjema
- Journalføring og arkivering/avslutning av saker
- Utlønning til alle politikere
- Attestering av fakturaer
- TV-aksjonen
- Medhjelper valg
- Help-desk for alle brukere av vårt saksbehandlingssystem (ePhorte)
- For- og etterarbeid/ tilrettelegging i forbindelse med gjennomføring av kommunale vigsler
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning og erfaring innen kontorfag/administrasjon/økonomirelaterte oppgaver
Personlige egenskaper
- Evne til å jobbe systematisk og selvstendig
- Evne til å jobbe i team
- Gode ferdigheter innen data og forståelse for dataprogram
- Gode kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevner
- Evne til å se muligheter og nye løsninger
- Takle tidspress og høyt arbeidstempo
- Beherske godt norsk skriftlig og muntlig
- Personlig egenhet vektlegges
Kontaktinfo:
For nærmere informasjon om stillingen kontakt leder PAS Gerd Måren tlf.72401105/91732738
gerd. maren@oppdal.kommune.no eller Dagfinn Skjølsvold tlf. 72401180/97079793 dagfinn.skjolsvold@oppdal.kommune.no
Søknadsfrist:
19. februar 20
Søknad sendes elektronisk via kommunes hjemmeside. Ansettelse gjøres i henhold til gjeldene lover og regler.
Oppdal kommune er opptatt av mangfold og vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming og etnisk bakgrunn. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og /eller «hull i CV» om å søke jobb hos oss.
Publisert: 05.02.2020
Sist endret: 05.02.2020 14.28