Arbeidsområde:
- Veiledning, motivering og opplæring i dagliglivets gjøremål og i sosiale ferdigheter. Arbeidet innebærer utstrakt brukerkontakt, fagansvar, koordinering av tjenester og tverrfaglig samarbeid. Tjenesten boveiledning er i stadig vekst og utvikling.
Arbeidstid:
- 50 % dag og kveld boveiledning midtuke og 20 % på helg i bolig.
Kvalifikasjonskrav:
- Minimum 3-årig relevant utdanning fra høgskole eller universitet
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne
- Sertifikat for bil
- Generelt gode datakunnskaper
Personlig egenskaper:
- Lyst og evne til å jobbe med mennesker
- Interesse og kompetanse om veiledning, motivering og opplæring
- Evne til å ta ansvar, jobbe selvstendig og strukturert
- Relasjonskompetanse
- God til å jobbe i team
- Fleksibel og har evne og vilje til nytenkning
Personlig egnethet vektlegges.
Vi kan tilby:
- Faglig utfordring, med mulighet for personlig og faglig utvikling
- Spennende, meningsfylte og varierte arbeidsoppgaver
- Trivelig og engasjert arbeidsmiljø
- Lønn ihht gjeldende avtaleverk
Spørsmål til stillingen kan stilles til Mari Snorroeggen, telefon 91896062 eller mari.snorroeggen@oppdal.kommune.no.
Publisert: 15.09.2016
Sist endret: 15.09.2016 11.26