Vitusapoteket i Oppdal overtar koronavaksineringen av voksne.

Kommunen har nå avsluttet sitt tilbud om massevaksinering og har inngått avtale med Vitusapotek Oppdal om å vaksinere videre på vegne av kommunen. Vitusapoteket starter opp med koronavaksinering for kommunen fra 07.04.

Alle som nå ønsker oppfriskningsdose eller andre doser i koronavaksineringsprogrammet kan få tilbud om vaksine ved Vitusapoteket i Oppdal. Det er også mulig å få koronavaksine ved andre apotek i andre kommuner.

Du kan enten bestille time til vaksinering  her , ringe Vitusapotek Oppdal (72 40 09 90) eller stikke innom apoteket.

Apoteket vil fortrinnsvis vaksinere på torsdager men, kan tilpasse vaksinering andre dager etter avtale. Apoteket vil ikke vaksinere i påskeuka, uke 16.

Helsestasjon – og skolehelsetjenesten  vil ha ansvar for  vaksinering av barn og unge under 16 år. Ta kontakt med helsestasjon (918 96 076) for timebestilling.

Vaksinering med koronavaksine ved apoteket er GRATIS.

Publisert: 01.04.2022
Sist endret: 01.04.2022 12.57