Rådhuset er stengt

Krisestaben har vedtatt at Oppdal rådhus skal være stengt for publikum ut april. Det vil da bli foretatt en ny vurdering om rådhuset fortsatt skal være stengt.

Henvendelser til kommunen gjøres på telefon 72 40 10 00 eller på epost post@oppdal.kommune.no eller servicetorg@oppdal.kommune.no.

Vær oppdatert - ta ansvar selv

Oppdal kommune beklager at det er nødvendig å gå til så drastiske skritt. Innbyggerne, lokale næringsaktører og andre som har spørsmål, bes om å holde seg orientert om situasjonen ved å følge med på kommunens hjemmeside, kommunens Facebookside, lokalavisene Opdalingen og OPP, Radio E6 samt riksmedia. Spesielt oppfordres det til å følge med på  Folkehelseinstituttets side, https://www.fhi.no/ for oppdaterte påbud/råd som gjelder smittesituasjonen.

NAV

De som skal besøke NAV blir berørt av at rådhuset stenger. De må nå søke informasjon på nav.no ("Ditt NAV") eller ta kontakt på følgende telefoner:

Arnt Hove tlf. 926 13 231

Hans Bøe tlf. 907 28 582