Minnemarkering Tverrfjellet gruver - tidligere gruvearbeidere, ta kontakt!

I anledning 50-årsdagen for åpningen av Tverrfjellet gruver vil Oppdal, Dovre og Folldal kommuner hedre gruvearbeiderne og gruva med en minnemarkering og et minnesmerke.

I anledning 50-årsdagen for åpningen av Tverrfjellet gruver vil Oppdal, Dovre og Folldal kommuner hedre gruvearbeiderne og gruva med en minnemarkering og et minnesmerke på Tverrfjellet 12. juni, samt en sosial sammenkomst på gruvemuseet i Folldal for gruvearbeiderne og spesielt inviterte. Vi oppfordrer tidligere gruvearbeidere og etterlatte fra Oppdal og omegn om å ta kontakt med Oppdal kommune innen 1. juni for informasjon og påmelding.

Kontaktperson: Sjur Vammervold, tlf. 72 40 18 27 eller e-post: sjur.vammervold@oppdal.kommune.no.

Invitasjon kan også hentes på Oppdal rådhus.

Publisert: 27.05.2019
Sist endret: 27.05.2019 08.33