Kommunedirektør på plass

Ole Bjørn Moen (57) har i dag sin første arbeidsdag som kommunedirektør i Oppdal. Dagfinn Skjølsvold gir seg samtidig som kommunens rådmann de siste 12 årene, og fortsetter som personalsjef.

rådmann

Kommunestyret har vedtatt at kommunens øverste administrative leder skal ha tittelen kommunedirektør. Dermed blir Skjølsvold Oppdals siste rådmann og Moen den første kommunedirektøren.

Moen har lang fartstid fra kommunesektoren. De siste 7 1/2 årene har han vært rådmann i Eide kommune på Nordmøre. Tidligere var han rådmann i romsdalskommunene Aukra og Rauma, og han har også vært kommunalsjef i Kristiansund. Den nye kommunedirektøren har hytte på Festa og kjenner allerede godt til sin nye arbeidsplass.

Oppdal kommune ønsker Ole Bjørn Moen velkommen, og takker Dagfinn Skjølsvold for lang og tro tjeneste!

Publisert: 01.10.2019
Sist endret: 01.10.2019 09.37