Informasjon om bestilling av Skogbruksplan for skogeiere i Oppdal

Nå går startskuddet for ny skogtakst i Oppdal kommune og bestilling av skogbruksplan. Digitalt informasjonsmøte tirsdag 7.september kl 19:30-21:30.  Bestillingsfrist 1. oktober.

Se  informasjonsskriv fra Styringsgruppa for Skogbruksplan i Oppdal med vedlegg:

-          ALLSKOG – Informasjonsbrosjyre på skogtakst i Oppdal

-          Veileder – Hvordan søke om tilskudd til skogbruksplan

ALLSKOG har fått oppdraget av Styringsgruppa for utarbeide skogbruksplaner i Oppdal, og de er nå klare for å ta imot din bestilling.

Bestillingsfrist: 1. oktober 2021

Det blir holdt et digitalt informasjonsmøte om prosjektet hvor Bente Husby og Stine Haugen fra ALLSKOG deltar for å informere og svare på spørsmål fra skogeiere.  Representanter fra Styringsgruppa deltar også på det digitale møtet for å besvare spørsmål.

Tirsdag 7. september kl. 19:30-21:30

Lenke til påmelding:

Se vedlagte informasjonsbrosjyre fra ALLSKOG for mer detaljert informasjon, hvilke produkt som kan bestilles, priseksempler, osv.

Det er lagt ut informasjon om takstprosjektet på:

- ALLSKOGs hjemmeside: Skogbruksplan i Oppdal - Allskog

Bestilling kan gjøres på direktelink her: Planbestilling (zohopublic.com)

Ved spørsmål, ta kontakt med Skogbrukssjef i Oppdal kommune, Kari Anne Kaxrud Wilberg.

Tlf: 91 89 60 50, E-post: kari.wilberg@oppdal.kommune.no

Eller ALLSKOG på oppdal@allskog.no