Gratis og rabatterte sesongkort i Oppdal skisenter

I samarbeid med Oppdal kommune lanserer Alpinco et nytt og spennende tilbud for kommende vintersesong: Oppdal skisenter gir alle elever ved barneskolene i Oppdal kommune, til og med 7. trinn, gratis sesongkort og rabattert sesongkort til ungdomsskoleelevene.

Initiativet er en del av Alpinco sitt samfunnsengasjement, og de håper det vil bidra til å gjøre ski og brett til en mer tilgjengelig fritidsaktivitet for enda flere barn og unge i Oppdal. Alpinco har etablert lignende ordninger i Øyer og Ringebu med god effekt, og vet hvor stor betydning slike tiltak har for lokalsamfunnene.

Praktisk informasjon

Oppdal skisenter legger opp til egne tidspunkter for uttak av sesongkortene basert på elevlister fra kommunen, slik at alle som ønsker å benytte seg av muligheten får ut kortene i god tid før sesongstart. Informasjon om dette kommer.

Priser

Elever i barneskolen får gratis sesongkort + kr 75,- for skikort (Keycard) til de som ikke har dette fra før.

Ungdomsskoleelever får rabattert pris på sesongkort: kr 1935,- + kr 75,- for skikort (Keycard) til de som ikke har dette fra før.

Publisert: 04.10.2024
Sist endret: 04.10.2024 12.40