Bli med på VM-festen!

Regiondagen fredag 7. mars 2023. Kommunene i Trøndelag Sør (Oppdal, Rennebu, Midtre Gauldal, Melhus, Holtålen og Røros) har fått tildelt en eksklusiv mulighet under Ski-VM i Granåsen. Fredag 7. mars skal vi nemlig fylle scener og tribuner med våre innbyggere!

Allerede mandag 2. september legges billettene til regionens tribune ut for salg. Dette er plasser på stadion, så du vil ha god oversikt over det som skjer. I tillegg blir det oppsatt egne charterbusser fra Oppdal og Rennebu. Sikrer du deg billett på disse vil du bli kjørt helt opp til Granåsen for så å bli hentet samme sted og kjørt hjem etter øvelsene. Enklere blir det ikke.

Kjøp billetter til Trøndelag Sør sitt område på tribunen 7. mars 2025 i Granåsen: https://www.ticketmaster.no/event/750839?CL_ORIGIN=ORIGIN23

Kom dere enkelt til Granåsen. Book busstransport her: Ski-VM Trondheim 2025 (sharebus.no)

NB: Billetter til Ski-VM og bussbilletter til regiondagen slippes først 2. september kl. 12.00.

Bli med å opplev tiårets største folkefest sammen med regionen! Vi skal sette vårt preg på VM-scenene, matopplevelsene og medaljeseremonien på Torvet i Trondheim.

Tribunebillett og bussbillett
Gjør ferdig julegavehandelen tidlig, eller unn deg selv store idrettsopplevelser i Granåsen!
Vi har en egen lenke (se lenke over) hvor det kan bestilles billetter til tribunen som er dedikert til deltakere fra vår region. Disse billettene vil være tilgjengelige for eksklusivt kjøp i 4 uker. Billettene som er igjen etter fire uker vil bli lagt ut for åpent salg etter dette.
Du må bestille bussbillett i tillegg til tribunebilletten. 7. mars settes det opp ekstra busser fra regionen som tar deg Rennebu og helt til Granåsen, du sitter på samme buss tilbake etter at øvelsene er ferdig.

Ønsker du å få med deg medaljeseremonien på Torvet i Trondheim samme kveld må du ordne deg transport på egen hånd. Kollektivtransporten i fylket vil styrkes gjennom VM-perioden, 26. februar - 9. mars.

Illustrasjonsbilde ski-vm

Publisert: 28.08.2024