Helsefagarbeider

Ved Oppdal helsesenter, avd. Høa, har vi følgende stilling ledig for helsefagarbeider:

•  50% fast stilling, med oppstart 2. februar 2020.

Stillingen er pr. dato i turnus med arbeid hver tredje helg.

Ved eventuelle interne rokkeringer kan det bli andre stillingsprosenter ledig. Dersom dette også er av interesse ber vi om at det tilkjennegis i søknaden.

Oppdal Helsesenter er et sykehjem med to avdelinger med til sammen 62 plasser fordelt på langtids, korttids, rehabilitering, avlastning og 1 KAD plass. Vi søker engasjert helsefagarbeider som liker å jobbe med eldre. Vi har sykehjemslege 3 dager i uken. Sykehjemmet har 2 fagutviklingssykepleiere og vi er godkjent som livsgledesykehjem med egen kulturminister. Vi bruker fagsystemet Cos Doc.

Oppdal kommune har gode muligheter om du liker friluftsliv sommer som vinter. Det er at allsidig kulturliv i kommunen og muligheter for å være engasjert også på fritiden.

Krav til stillingsinnehaver:

• Godkjent utdanning
  •  Gode samarbeidsevner
  •  Personlig egnethet som engasjement og du må like å jobbe med eldre.
  •  Ønske og interesse for å fremme livsglede for den enkelte
  •  Beherske norsk muntlig og skriftlig

Tilsetting etter gjeldende lover, regler og avtaler.

Pensjonsavtale med KLP.

De som tilsettes må levere politiattest av nyere dato.

Spørsmål om stillingen kan rettes til avdelingssykepleier Malin Wassdahl, tlf. 72 40 14 22/mobiltlf. 90984720 eller enhetsleder Turi Teksum, tlf. 72401404

For å komme i betraktning må eget søknadsskjema som ligger på våre nettsider

www.oppdal.kommune.no benyttes.

Søknadsfrist: 20. oktober 2019