Har du brukt noen av våre elektroniske skjema mellom 8.-12. mai

Viktig melding til deg som har sendt inn et elektronisk skjema i dette tidspunktet.

På grunn av tekniske problemer i forbindelse med oppgraderingen av kommunens hjemmeside, har det vært et problem med mottaket av digitale skjemaer. Dette har medført at elektroniske skjemaer til kommunen, som er sendt f.o.m. 8. mai t.o.m. 12. mai, ikke er registrert. Har du sendt inn et elektronisk skjema i denne perioden ber vi deg om å sende det på nytt.

Har du søkt på noen av de ledige stillingene vil søknadsfristene til de aktuelle stillingene bli utvidet, slik at de som har sendt inn søknader i den nevnte perioden får mulighet til å registrere sine søknader på nytt. Stillingsutlysningene med søknadsskjema ligger på kommunens hjemmeside under ledige stillinger. Er du usikker på om søknaden din er kommet inn til oss, ta kontakt med Magni Øveraas på tlf: 72 40 11 80 / 908 24 734

Oppdal kommune beklager sterkt det inntrufne, og det arbeides nå med å nå ut til de som er berørt.

Publisert: 27.05.2016
Sist endret: 27.05.2016 12.26