Ferievikarer ønskes

Ønsker du en aktiv sommer med lønn og mulighet til personlig utvikling?Oppdal kommune har behov for sommervikarer i enhet tekniske tjenester i perioden juni - til skolestart, evt. 31.august. Studenter og skoleelever vil bli foretrukket ved innstilling.

Teknisk lager (veg, vann og avløp)

• 2 vikarer på lageret der arbeidsoppgavene består av drifts -og vedlikeholdsoppgaver.

Spørsmål om ferievikariatene kan rettes til Tore Samskott 908 62 280 tore.samskott@oppdal.kommune.no

Avdeling Bygg

• 2 vikarer i avdeling bygg der arbeidet består av drifts- og vedlikeholdsoppgaver innenfor grøntanlegg, vedlikehold bygg / idrettsanlegg og plenklipping.

Spørsmål om ferievikariatene kan rettes til Idar Heggvold, tlf. 900 16 230 idar.heggvold@oppdal.kommune.no

Prioritert arbeidssted må presiseres i søknaden.

Felles for alle stillingene:

• Ansettelser etter gjeldende regler og lover
  • Lønn etter tariff
  • Den som tilsettes må ha førerkort kl. B

For å komme i betraktning må det søkes på eget skjema som ligger på våre nettsider www.oppdal.kommune.no

Søk her

Søknadsfrist 30.april 2023