Hvordan finne informasjon om avfallshåndtering i Oppdal kommune?
På hjemmesiden til ReMidt IKS finner du informasjon om avfallshåndtering i Oppdal kommune. Kontaktinformasjon og lenke til ReMidt sin hjemmeside finner du nederst på denne siden.
Er du abonnent hos ReMidt IKS har du en egen side om dine abonnement. Her kan du blant annet kan se din fakturahistorikk, tømmehistorikk, tømmedager, mine beholdere, søke om endring av abonnement og annen nyttig informasjon.
Ved å trykke på knappen nedenfor kommer du til Min side i ReMidt IKS. Når du skal logge deg inn må du benytte bank-ID eller tilsvarende via ID-porten.
Logg inn - Min side - remidt.no
Hva koster det?
Renovasjonsgebyret faktureres 4 ganger i året til husholdningsabonnenter og 2 ganger i året til fritidsabonnenter. Det er ReMdit som sender ut faktura for renovasjonsgebyr.
Gebyrsatsene for avfall- og slamhåndtering bestemmes felles for alle ReMidts eierkommuner. Satsene fastsettes først i ReMidts styre og senere i representantskapet. Formelt må gebyrsatsene vedtas i eierkommunenes kommunestyrer, og hver eierkommune kan selv vedta kommunespesifikke kommunale påslag for å dekke kostnader forbundet med avfallssektoren. Gebyrsatsene som ReMidt fatter og det kommunale påslaget er hjemlet i forurensningsloven § 34. Abonnementspriser oppdateres årlig.
I tabellen nedenfor vises kun satser for normalabonnement for husholdninger og fritidsboliger.
På hjemmesiden til ReMidt ligger det en komplett prisliste under hovedfanen kundeservice. Der finner du priser for andre abonnementstyper, rabatter og tilleggstjenester.
Les mer om - Tømmekalender, sortering, renovasjon - remidt.no
Ta kontakt - Telefonnummer og e-post - ReMidt IKS